fredag den 3. februar 2012

Jeg har mange svagheder



Nogen af dem er blandt andet blomster, på denne årstid klart hyacinter og en anden svaghed jeg har er stregerne fra Poul Pavas barnlige hånd. Og når to af mine (ellers ret så mange) svagheder bliver forenet kan det næsten ikke andet end at blive et skønt syn.
Poul Pava termokrusene er nye, jeg har fået dem af min skønne svigermor "bare fordi", er det ikke fantastisk? Seks forskellige og super fede krus står nu og pynter i mit hjem.

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Jeg synes også vældigt godt om poul pava 's skønne ting .

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D