torsdag den 2. februar 2012

2½ år er da også en slags fødselsdag - er det ikke?







Idag bliver Mynthe 2½ år - ja tænk engang, vildt! Nå men altså, vi har en tradition for at Fufar og T kommer til livret og lagkage når Mynthe fylder halvt. Dog "holdte" vi det allerede igår. Mynthe bestemte at vi skulle have lasagne og lagkagen er jo selvskrevet, oprindeligt startede det vidst bare så jeg kunne bruge mit fine lagkagefad.. Og ja, kagerne bliver altså bare pænere!
God gammeldags old school lagkage, banan, kiwi, creme, vanilie, chokole, skum og lidt melonkompot, mums - den var et hit!
De øverste billeder er fra imorges hvor Mynthe skulle prøve at vise hvor gammel hun blev, ret svært at skrive 2½ med fingrerne.. Skønne tøs!

Image and video hosting by TinyPic

4 kommentarer:

  1. Tillykke :) Hyggelig tradition og kagen ser lækker ud!

    Vil lige sige tusinde tak for handlen, øreringene kom frem lige i sidste øjeblik og modtageren var vild med dem :) De er også rigtig fine, tak for super service :)

    SvarSlet
  2. JO det er det i hvert fald - en slags fødselsdag, om ikke andet, så en halv en af slagsen ;)

    Den der lagkage ser bare ALT for god ud! MUMS!
    - og så elsker jeg de øverste billeder, hun ser så stor-pige agtig ud. Ih altså! Hvor blev den lille bitte PynteMynte af?

    Giv hende et stort kram fra mig, når i ses igen. <3

    Kram Lisa

    SvarSlet
  3. Tillykke med Mynte, jo 2½ år er da lidt fødselsdag. Min Sofie bliver 2½ år på søndag, det er altså en skøn alder :)
    Lækker kage forøvrigt.
    Kh

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D