tirsdag den 10. januar 2012

Træææææthed!

Jesus jeg er træt! Træt, træt, TRÆT! Blev vækket af nogle underlige lyde i nat af en Mynthe der kastede op i stride strømme.. Og det fortsatte så ellers i jævn strøm! Så det blev ikke til ret meget søvn for hverken hende eller mig. Vi har derfor haft os en hjemmedag idag, vi har hygget. Mynthe har været i super humør og absolut ikke i nærheden af at være syg.. Det blev desværre ikke til nogen morfar til mig idag, så lige om straks, smider jeg mig på sofaen med min dyne og fødderne oppe med en kop the, klar til at se Årgang 0, og formegentlig falde tidligt i søvn.. Imorgen står den vidst igen på vuggestue.
Intet blogindlæg uden et billede, så her Freddie, igen, men nu i drengefarver som Mynthe siger.

Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D