søndag den 22. januar 2012

En af glæderne ved blogland




Jeg elsker blogland og alt hvad der dertil medfølger. Men alle de søde blogkvinder derude der kommer med søde ord, skulderklap og knus, og ikke mindst gaver - det der med at "give videre" er en stor del af blogland. Alle er søde og betænktsomme.

F.eks. Tina, som for noget tid siden sendte mig noget tape, hun havde købt men ikke selv fik brugt - sødt ikke? Tak søde Tina.

Og ikke mindst søde søde Michelle, som kom forbi med en masse dukketøj og diverse dukketing til Mynthe og hendes dukker - eller nok nærmere bamsen Freddie. Er det ikke bare sødt? Efter en oprydning var der lidt dukketøj i overskud og det syntes Michelle at Mynthe og jeg ligeså godt kunne få glæde af. 'armen altså, der er ikke et øje tørt. Tusinde tusinde tak, det er virkelig et hit herhjemme :)

Tak til blogland, som altid giver og giver og giver.
Fantastisk univers.

Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. Hvor dejligt! Ja, blogland er fantastisk! :)

    God aften!

    Kh. Jenny

    SvarSlet
  2. SÅ lidt Camilla... smil..
    Er bare glad for at der er nogen som kan få brug for tapen, når jeg nu ikke får det brugt..
    Ha en dejlig aften..
    Smil fra TIna

    SvarSlet
  3. Jeg er bare glad for at du og Mynthe kan bruge, evt bare lidt af det. En helt sort sæk med dukketøj var mere end vi selv kunne bruge - flere af tingene var der desuden to eksemplarer af.

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D