mandag den 16. januar 2012

Att.: Fufar VOL.6





"Fuuufar! Vi ses imorgen siger mor. Jeg kommer ind og henter der og T  inde ved alle flyvemaskinerne, dem glæder mig jeg til at se - jeg har bildt mor ind at de er lyserøde. Tænk engang at hun tror på det, tihii.. Men jeg savner dig, og T os'. Jeg håber i har taget billeder af kænguruer, dem kan jeg godt lide. Australien er langt væk siger mor. Jeg kom tidligt i seng idag, så jeg er klar til at stå tidligt op imorgen og hente jer. Vi ses snart fufar" 

Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D