søndag den 2. oktober 2011

Søndags Muffins med pære og kokos






Mynthe vågnede tidligt imorges, og da vejret var ret skidt besluttede vi os for at bage kage. Egentlig ville jeg have bagt boller, men vi havde intet gær - så det blev til muffins som vi kan tage med til mormor senere i eftermiddag.

Muffins med kokos og pære, har lige prøvesmagt én - mums!
- En helt almindelig lys grunddej med lidt ekstra vaniliesukker og kokos, hældes i muffinforme hen over små pæretern, bages v. 200 grader i små 20 minutter. Nemt og lækkert.

Image and video hosting by TinyPic

4 kommentarer:

  1. Uhh, hvor ser de lækre ud - vi har ingen pære, men mon ikke æbler kunne bruges? måske jeg skulle bage nogle aftenlækkerier ;)

    SvarSlet
  2. Lækkert og god ide med pæren. De fleste frugter kan sikkert bruges.

    Kh Mette

    SvarSlet
  3. Jeg tror helt sikker at næsten alle frugter kan bruges, jeg har selv før prøvet med æble og gulerod, begge var et hit.
    Især med en lille klat creme fraise el flødeskum ved siden af;)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D