onsdag den 5. oktober 2011

Mangler du en ekstra barnevogn?

Står du og mangler en ekstra barnevogn her til vinter? Til altanen, dagplejen, bedsteforældrene eller andet.
Jeg har denne sag stående i mit kælderrum og den er begyndt at fylde lidt for meget synes jeg.
Vognen er vinterisoleret. Den er godt brugt, er lidt falmet i farven på kalechen og har lidt rust på stellet, men super fin som ekstra vogn. Der følger madras, lift, net, sele mm. til.
Jeg købte den sidste til sidste vinter, fordi vinteren i klapvogn blev lige hård nok for Mynthe.

Den er billigt til salg og kan afhentes i Hillerød, nordsjælland.
Send mig en mail hvis du er interesserede.

Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D