fredag den 30. september 2011

Jeg elsker...

..at solen kigger frem og giver lidt varme fra sig
..Mynthe og hendes skønne charmerende personlighed
..at have fået en hverdag igen, selvom det er pisse hårdt, især for min krop.
..at have nogle omkring mig, der tænker på mig og giver mig omsorg
..min lejlighed
..når Mynthe putter sig ind til mig og spørger om jeg vil have et kram
..at gøre gode handler på trendsales
..min familie og alt det de gør for mig
..dansk "syng med" musik når det er bedst, lige nu rocker Burhan G og Rasmus Seebach på min ipod
..min kitchen aid maskine og alt tilbehøret til den
..kartofler, i alle afskygninger
..IKEA!
..mit M bag øret
..at tømme postkassen hver lørdag, og bruge hele formiddagen på at læse reklamer
..stiletter, nok egentlig bare sko generelt
..at min far og hans kæreste ofte kommer med toiletpapir og bleer så jeg ikke skal kæmpe med det på cyklen
..at slikke skålen ren for kagedej, efter at have bagt kage. Klamt, men kan ikke lade være
..min computer
..at have kriller i maven
..is
..min støvsuger!
..at Mynthe allerede har så meget selvstændighed og personlighed, selvom det er en prøvelse
..porcelæn fra Royal Copenhagen
..at have fundet denne skønne blogverden og alt det jeg får ud af den
..rigtig rigtig mange ting
..at elske

Hvad elsker du?

Image and video hosting by TinyPic

4 kommentarer:

  1. Det er en dejlig liste - men.. din støvsuger?

    SvarSlet
  2. Sikke en vidunderlig liste - dejligt livsbekræftende.

    Tror jeg vil tage og svare på dit spørgsmål i et indlæg en af de kommende dage - vigtigt at huske på de ting man elsker, så ikke alting bliver en selvfølge ;o)

    SvarSlet
  3. Min støvsuger ja, tro det eller ej! Men den er altså bare drøn god :)

    Ja gør endelig det, man tænker lige over tingene en ekstra gang og husker på alt det man måske nogen gange glemmer at sætte pris på.

    SvarSlet
  4. Ja må os indrømme at jeg også ville undvære støvsugeren, men ellers en fremragende liste :)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D