onsdag den 7. september 2011

En væg i min entre




Min entre har længe haft en bar væg og ligeså længe har jeg været utilfreds med den.. Egentlig skulle der have hængt et væghængt puslebord, men altså, vi øver os i at gå på toilettet og indtil da fungerer det fint med en puslepude på gulvet.
Men jeg har stadig ingen anelse om hvad jeg vil have på væggen, her er det bare et forsøg med lidt gamle billeder, en gave fra Mynthe og en bami - alt sammen sat op med elefantsnot lige til at tage ned igen - for mon ikke jeg ombestemmer mig inden længe? Det plejer jeg jo..

Image and video hosting by TinyPic

4 kommentarer:

  1. Det ser da mega-fint og velkomment ud. Og bliver det hængende med elefantsnot?

    SvarSlet
  2. Det ser da ellers super hyggeligt ud, men det er jo også dejligt at kunne skifte ud efter humøret.

    SvarSlet
  3. Det ser vildt sødt ud! :) Rigtig fin velkomst :) SMART med elefantsnot'et!

    SvarSlet
  4. Det ser super fint ud. Kender godt det med en bar plet, der skal udfyldes og måske omrokeres.

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D