torsdag den 8. september 2011

Bøger til samlingen


Det er vidst ingen hemmelighed at vi herhjemme er glad for bøger, så da genbrugen forleden havde ½ pris i hele butikken skulle vi jo lige kigge ind forbi, der var nu ikke så meget men vi fandt da 3 bøger. Til den nette sum af 5kr for dem alle. En farvebog til Mynthe som nu kan alle farverne og tilmed tælle til 10! Bo Bedres julebog fra 2006 med en masse skønne idéer, i det her efterårsvejr kan jeg vel ligeså godt starte op med juleforberedelserne? Suk...
Og sidst en bog til mig, en roman der ifølge bagsiden lyder som en parodi på mit liv - og hovedpersonen hedder tilmed Camilla, lidt pudsigt, men indtil videre fanger den mig nu altså ikke. Jeg giver den lige et par kapitler mere, og ellers er den dødsdømt og må tilbage til genbrugsbiksen.

Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. ELLER gemmes til veninden, der mangler en god bog i sine nattevagter ;)

    SvarSlet
  2. Sådan har jeg det også med bøger - dem kan man ikke få nok af (hvilket min og pigernes bogsamlinger vidner om)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D