torsdag den 28. juli 2011

Adskillelse

Min lille smuksak er taget på lang weekend med Farmanden, i sommerhus med Farmor og Farfar.
Egentlig er det helt okay, den her uge har været ret hård synes jeg, Mynthe er efter 3 ugers ferie begyndt at kede sig gevaldigt og det har skabt en del konflikter - så både hende og jeg har vidst godt af lidt adskillelse fra hinanden, selvom her allerede er ret tomt!

Måske jeg burde bruge "fritiden" til at få lavet mit hemmelige projekt færdigt, der er jo en vis lille dame der har fødselsdag på tirsdag! - Og dét, er slet slet ikke til at forstå!

Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Der er også en her der fylder to d 10 og jeg har heller ikke fået startet endnu på de hemmelige kreativ gaver. Må også hellere komme igang

    SvarSlet
  2. Ja det er sjovt som man altid udskyder projekterne lige til det sidste :)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D