søndag den 26. juni 2011

Weekendens loppefund

Skønt saltkar jeg længe har efterlyst, uden en eneste ridse, Madam Blå målebæger til legekøkkenet, og en Erik Kold bøtte, også til legekøkkenet 

Salrkaret igen, kender du mærket?  

Bjørnehoved til ophæng på Mynthes værelse, stålbalje til legekøkkenet, 3 boligblade og 2 engelske tallerkener samt en måge tallerken med guldkant 

Lidt tøj til Mynthe, 3 par bukser, 3 bluser og en kortærmet body 

En skøn skøn sangbog  

Baby crocs til Mynthe 

Lækkert trælegetøj i god stand 

Endnu en Erik Kold bøtte, også til legekøkkenet

+ et par ekstra ting, som er hemmeligheder lidt endnu! 
Ialt 203kr. Ret imponerende ikke? 

Image and video hosting by TinyPic

8 kommentarer:

  1. Wauw fede køb til billige penge! Er vild med trælegetøjet!

    SvarSlet
  2. Åh mand, nogle lækre fund du fik for små penge!! ;)

    Glædelig midsommer!

    Kh Christina

    SvarSlet
  3. Skønne ting. Sangbogen er fantastisk, en af mine ungers yndlingsbøger!

    SvarSlet
  4. Jeg har et saltkar helt magen til.

    Jeg har arvet det af min mormor.
    Ved desværre ikke hvem der har produceret og designet det.

    SvarSlet
  5. Fine sager....elsker Erik Kold bøtterne:-)

    Knus Malene

    SvarSlet
  6. Saltkaret er fra et mærke der hedder Aluminia.

    Det er jeg ihvertfald ret sikker på :)

    SvarSlet
  7. Jeg så saltkaret i en antikbutik, i en sidegade til strøget, København... Han ville have 370kr for den. Han havde meget andet af det samme mærke stående.. Ser ud som om du vidst har gjort en god handel!! :)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D