tirsdag den 19. april 2011

Påske og maveknuder!

Jeg har knuder i maven. Dumme knuder der skaber frustration i mit stakkels lille hoved. Så meget frustration at der lige for tiden ikke er overskud til ret meget andet end Mynthe. Knuderne er skyld i at der er et kæmpe underskud på kreative indlæg her på bloggen.. Beklager! Og tro det eller ej, jeg er bare menneskelig og absolut alt andet end en super duper kvalitets øko-overkuds mor der bare har styr på alt. Langt fra faktisk. Jeg er et kæmpe rodehoved der også har perioder med dårlige dage, der bare kalder på sofaen og dårlige B-film i massevis.
Hvorfor er der knuder og dårlige dage? Tjah.. Godt spørgsmål! Har alle ikke indimellem det?
Det er nok i virkeligheden meget sundt og en del af ens personlige udvikling - men det kan man jo først se bagefter, det er da klart! Typisk..

MEN, så er det jo bare skide hamrende pisse fantastisk at det er blevet dejligt sommer agtigt vejr, at jeg kan gå ude i lille jakke og sommersko - OG at det er påskeferie, som skal tilbringes med dejligt besøg og en masse dejlige planer.

I den anledning er der kommet påskepynt på bordet. Grene, der gerne skulle blomstre gule inden længe, med påskeæg. Mynthe og jeg har tegnet påskeæg til grenene, de hænger nu fint sammen med de små træ-æg og pynter.


Image and video hosting by TinyPic

9 kommentarer:

  1. Jeg kender alt for godt til det. Det bliver rart at komme ud på den anden side. Nyd påsken og alt det dejlige den bringer - især vejret, wee!

    SvarSlet
  2. yes hvor jeg kender det! Og tak fordi du deler det med os, så vi der har det på samme måde, ikke føler vi er de eneste.

    SvarSlet
  3. Jeg kan da se du skal være med min min "på besøg hos en blogger" var det ikke noget?? Jeg har været forbi nogle gange før, og det er en fantastisk blog du har dig..

    SvarSlet
  4. Det lyder ikke rart. Jeg tror bare desværre ikke, at man kan komme igennem livets faser uden at have perioder med disse bekymringer. Men når de så er overstået står man stærkere og kender sig selv lidt mere.
    Jeg håber dog alligevel I får nydet det gode vejr og påsken.

    SvarSlet
  5. Jeg tror du har ret når du skriver: "Har alle ikke indimellem det"!!
    Jeg kender også godt det der med at der ikke lige er overskud til andet end børnene og mit arbejde - det har jeg på sin vis lært at acceptere (selvom det er frustrerende og jeg kan få lyst til at skrige, for jeg har SÅ mange ambitioner!!)
    Men indimellem er det jo også fint at kroppen siger fra og beder én om at slappe lidt af og NYDE det man har omkring sig (eller bare flade ud på sofaen med B-film ;)
    God påske til dig og familien

    SvarSlet
  6. jo det kender vi alle sammen! Det vi ikke dør af, gør os stærkere. Du skal NOK klare den, selvom det kan være svært lige nu.
    tænker på dig <3

    SvarSlet
  7. Bloggen er aldrig en pligt - kun til sjov. Så du skal ikke have dårlig mave over for mig:)
    Ferie ferie FERIE!! HUrra!

    SvarSlet
  8. Jeg har det på samme måde... Jeg er også gået helt i stå med bloggen og alt kreativt. ;-( Men min nye sy-maskine kommer her den 28 april, og så håber jeg energien kommer tilbage. kan også være det fordi min lille mand skal starte i dagpleje efter påske, at jeg bare har haft brug for at bruge den sidste tid fuldt ud med ham. ;-) Håber du for energien tilbage, nu hvor sommeren er på vej... ;-)

    SvarSlet
  9. Hvor er i søde med alle jeres kommentarer :)
    Humøret er stadig skævt, desværre - men påskeferien og skønt venindebesøg hjælper gevaldigt!

    Joan - det vil jeg da lige tænke over:)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D