fredag den 1. april 2011

Og vinderne er...


Tak til alle jer der ville lege med, der kommer inden længe en ny Give Away her på bloggen.
Det er skønt at så mange vil lege med.

For dem der ikke har vundet, men gerne vil have et par ørestikkere alligevel kan de købes - og lige nu (i forbindelse med denne Give Away) får du tre par for 2 par's pris. Kig forbi min Amio shop og se de forskellige ørestikkere der er at vælge imellem.




                              Mette        KrAm     Kirkesjov
(klik på navnene og se hvem der er bag)

Hvis i tre heldige vindere sender jeres adresse samt ønsket farve på ørestikkerne, i en mail til mig så får jeg sendt gevinsten afsted til jer hurtigst muligt. 


Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Åhh hvor fantastisk!! Heldige mig :-) Sender dig fluks en mail - og på forhånd tusind tak :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Hvor heldig har man lige lov til at være - YES! :D

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D