onsdag den 20. april 2011

Award

Jeg har fået en blogaward fra søde Line som har bloggen Tankemyller og Kruseduller. 
Med til Award'en hører også 10 spørgsmål om mig selv,
- Here it goes..


1. Hvorfor startede du med at blogge?
Åh ja, hvorfor gjorde jeg egentlig det? Jeg var tilknyttet et forum på nettet da jeg ventede Mynthe, og der var nogle stykker der havde en blog - det inspirerede mig. 

2. Hvilke blogge følger du?
Jeg følger med i rigtig mange - som i RIGTIG mange. Men jeg har mine faste, som jeg dagligt aflægger et visit og så er der resten som jeg gladeligt og troligt følger lige så snart jeg har tid. 


3. Favorit make-up mærke?
Egentlig er jeg ret glad for Nilens Jord, meeeeeeeen som den fattigrøv jeg er må man jo tænke anderledes, desværre. Men Rimmel og ELF kan klart anbefales, hvis pengepungen giver genlyd! 

4. Favorit tøjmærke?
Faktisk har jeg mest fra H&M,  jeg er lidt kedelig i min tøjstil og har mest basic ting og det finder jeg billigst i H&M! Egentlig er jeg ret nærig når det kommer til at bruge penge på tøj til mig selv. Så det hænder ofte at jeg slæber noget sort og klassisk med hjem fra Føtex eller Tøj og sko. 

5. Dit "må-ha'" make-up produkt?
Foundation!!!!

6. Favoritfarve
Lilla.. Lige for tiden! For nogle år siden havde jeg en MEGET limegrøn periode. Nu er den sådan lidt mere alsidig, jeg er glad for farver. Men kigger du i Mynthes tøjskab, så er der klart kæmpe overflåd af lilla. 

7. Favorit parfume
Den er svær, egentlig bruger jeg ikke så ofte parfume. Jeg glemmer det. Farmanden har ingen lugtesans, ikke at det er en undskyldningen - men, jeg tænker ganske enkelt ikke så meget over det.
Men blandt favoritterne er blandt andet Obsession Night, Miracle, Burberry og Gucci Rush2

8. Favorit film
Ja her kommer så mit svage punkt.. Jeg elsker, ELSKER sukkersøde romantiske tøsefilms komedier! 
Jeg er ikke typen der sidder stille og koncentreret til en hel film, så jeg skal gerne have en film der ikke forlænger de helt store hjerneceller. 
En nufundet yndlings kunne være The back up plan, og ellers er der jo altid klassikerne som The Holiday og In her shoes.. Og yndlingen over dem alle - Den eneste ene! 

9. Hvilket land vil du gerne besøge og hvorfor?
Jeg har aldrig haft den helt store rejselyst, eller jo, men jeg glæder mig også altid til at komme hjem igen efter en uge. Men Grønland, Kina og USA (New York) ville jeg da gerne besøge inden jeg dør.. 

10. Hvad glæder du dig mest til i den nærmeste fremtid?
Hmm.. Egentlig lidt sørgeligt at jeg har brug for en tænkepause her?!
Men jeg glæder mig til at få styr på mig selv og mit liv, og forhåbentlig gå sommeren i møde med en plan, en plan der fortæller mig hvad jeg skal i fremtiden. 
(Og så glæder jeg mig til alle sommerens mange jordbær!)


Det var alt fra mig - I hvert fald for denne gang.

Jeg kunne godt tænke mig at give Award'en videre til..
Jeanette, Lisa, Joan og Malene

Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D