tirsdag den 8. marts 2011

Optimist!


Jeg er optimist! - Og virkelig træt af frost og vinter, så jeg har hermed besluttet at NU kommer foråret.
I dag sagde termometret på vores altan næsten 24 grader i solen, intet mindre end fantastisk. Så Mynthe og jeg har gjort forårs klar på altanen med de gamle havemøbler.
Tagterrassen må vente et par måneder endnu, før den bliver gjort helt forårs klar og brugbar, der er stadig lidt for meget vind og lidt for koldt.

Men øj hvor jeg dog bare ønsker mig en have, bare en lille bitte én - mere forlanger jeg ikke. Et lille frimærke som kan huse havemøbler, grill og lidt leg til Mynthe. Gynge og sandkasse, og måske endda et legehus.
Et legehus som dette er da bare for sødt.
Godt nok har vi en god altan og en stor terrasse, meeeeeeeen...

Billedet er fundet hos jc-træbyg

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D