fredag den 4. marts 2011

Alene tid


Der er dømt alenetid og forkælelse til mig lige fra morgenstunden! 
Igår eftermiddags blev Mynthe hentet af Morfar og Bedste T, Farmanden og jeg havde en hyggelig alene aften hjemme. I weekenden skal vi til Oldefars 75 års fødselsdag, hele to gange, så Farmanden og jeg tager i aften op til Mynthe, Morfar og Bedste T for at indlogere hos dem, det gør det hele meget nemmere og meget mere hyggeligt. 

For første gang i to år har jeg haft en morgen helt til mig selv og helt og aldeles uden planer. Der skal slappes af! Mynthe har sovet ude og farmanden tog på arbejde kvart i seks, så jeg har sovet længe, (hvis man da kan kalde 8.30 længe!), og nu skal der hygges på sofaen med lidt sladder. 

Normalt nyder jeg alenetiden når Mynthe bliver passet, men jeg må indrømme at jeg rent faktisk savner hende helt vildt idag, jeg glæder mig til at få et stort kram og et snasket kys i aften. 

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Åhhh hvor skønt med lidt alenetid, gid det var mig:)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D