fredag den 28. januar 2011

Mere arbejde




Fredag er ugens højdepunkt for mange af de ældre på plejehjemmet, det er nemlig Bankodag. De elsker banko og snakker om det hele ugen. Præmierne er forskellige hver gang, idag var der blandt andet flødeboller, en sød porcelænsskål med bolcher og en sampakke med servietter, duftesæbe, lakridser og chokolade.
Min "sidekammerat" vandt hele to pakker flødeboller - hun havde egentlig lovet at dele, men det havde hun vidst glemt i farten for dem mente hun ikke jeg havde godt af - nej hun ville "æde" alle 24 selv.. Imponerende.
Lidt papirklip blev det også selv, to fine kranse med fugle i midten pynter nu i det store aktivitets rum hvor alle de spændende ting sker. Så mangler vi bare foråret.

Lidt om min dag på arbejdet idag. Klippe klistre, bankospil og frokost - lige til at overskue på en høj hellig fredag. Håber også i har haft en dejlig dag på job og snart kan vende hjem til en dejlig weekend.

Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Jeg vil også gerne vinde 24 flødeboller. For jeg tror ... desværre ... godt, at jeg kan spise dem alle selv ;)

    SvarSlet
  2. Jeg har også haft en dejlig dag, selv om jeg ikke har været på job.
    I dag kikkede jeg langt efter flødeboller i Frellsen chokolade :) Slurp!

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D