tirsdag den 25. januar 2011

Dagen idag..


Mynthe er afleveret i vuggestue, det går super - hun elsker det.
Farmanden har også fridag idag og sørgede for morgenmad. Jeg sidder på min faste plads i sofaen med lidt filt-kagesjov i hånden, senere står den på mødregruppe uden børn - rigtig tøsesladder, fantastisk!
Egentlig havde jeg et male projekt jeg gerne ville have startet på, jeg købte malingen i sidste uge.. Men men men, ting tager tid og når nu jeg hellere vil sy, ja så må malerarbejdet jo vente.
og sidst men ikke mindst, i aften når lillepigen er lagt i seng, skal jeg afsted på loppemarked :)

Hvad skal du lave idag?
Håber din dag bliver fantastisk.

Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Det lyder da som en perfekt dag Camilla...jeg skal til træning her ved middagstid - går til træning under noget som hedder "Mor i bevægelse" som er et projekt under jordemodercentret i Randers. Her træner jeg fast med et hold piger som alle havde termin indenfor samme måned - så har vi babyerne med. Vi trænede også før fødslen og så nu igen efter..det er rigtig dejligt for så kommer man i gang og får trænet uden at man skal stå i et fitnesscenter og føle sig småtyk og forkert....her er alle nemlig i samme båd:-)

    Håber din dag bliver lige så god som den lyder:-)

    KNUS Malene

    SvarSlet
  2. Har videre givet en blog award til dig. http://lise-tj.blogspot.com/2011/01/blog-award.html
    Følger gerne med hos dig og din familie..

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D