mandag den 22. november 2010

Jubiiii..

Jeg har vundet! 


To valgfrie bøger i en Give Away jeg i sidste øjeblik deltog i hos Onkel Anne.
Fantastisk. 
Jeg vælger bøgerne Kys dit Kaos og Print - Om dem skrev Anne... 
Kys dit kaos er en humoristisk bog om at favne livet som det er i stedet for at forsøge at finde lykken ved at være perfekt.
Print: En skøn bog med smukke billeder og gode idéer til, hvordan du laver hyggelige kreationer til dit hjem

Ihh hvor fantastisk altså! Jeg glæder mig til at modtage dem og kigge nærmere i dem. 


Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D