tirsdag den 16. november 2010

Hovsa, Sif og Bingo Banko



Idag har jeg afprøvet Sifs opskrift på nemme hurtige boller - 15 min. fra du går igang til du er færdig, det er da nemt! De blev desværre ikke ret gode, men det var min egen fejl - jeg må forsøge igen! 

Har du afprøvet opskriften fra Rollinger og Roulader - og i så fald, hvad er din mening om bollerne? 


Forresten, i fredags (læs; LØRDAG) da vi spillede Bingo Banko - sørme om vi ikke havde 2 rækker, men kunne vi komme igennem, selvfølgelig ikke! ÆV.. Præmien var ellers en ny computer, det kunne jeg jo ellers godt have haft brugt! Æv igen.. 

Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. Det har jeg også prøvet :(
    Godt nok kun på én række...

    SvarSlet
  2. Måske var det fordi du ringede en dag for tidligt? Vi spillede i hvert fald først om lørdagen ;)
    Driller bare, SKIDE ærgerligt! Kunne godt have hygget mig med at det var dig der kom igennem. :)

    SvarSlet
  3. Jeg har ik lige prøvet dén der opskrift fra Sif, men jeg har haft gang i så mange andre fra hendes fabelagtige bøger...

    De der brusebads boller er super gode....dem sku du prøve:-)

    ØV at du ik vandt en computer, det var dig ellers vel undt:-)

    Knus Malene

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D