søndag den 14. november 2010

Formiddagens loppefund

Originale ølkasser, desværre malet - men pyt, mon ikke jeg ville have malet dem selv alligevel? 
Alle 3 for en 50'er!

Amagerhylde, lille opslagstavle og et lille skuffedarium
Til henholdsvis 15, 5 og 20kr - lidt dyrt sagde jeg til loppemanden, men så fik Mynthe også en nissemand med i prisen.

Lidt små ting fik jeg også med hjem.
En ladvogn til Mynthen, to æggebægre til Farmanden som er godt irriteret over at spise sine æg i et gammelt snapseglas. En masse fine håndmalede heste, de små er med magneter og de store til pynt. Måske Mynthen får nogle i sin julesok.. Fik det hele for 1kr stykket, så kunne ikke lade være! 
Gamle glasting, små skåle og krukker kan jeg ikke gå forbi uden det skal med hjem til min efterhånden ret store samling. Dem fik jeg for en 5'er stykket. 

De fine håndmalede
 heste. Søde, men hvad skal jeg dog bruge dem til? 

Image and video hosting by TinyPic

5 kommentarer:

  1. Wow nogle lækre sager du har fundet dig der. Totale fund! Ih hvor vil jeg også gerne på loppemarked.
    De er simpelthen så søde de heste, dem bliver Mynthe sikkert glad for at få i sokken.
    Er tæppet hjemmelavet eller et køb?

    God søndag
    /Anne

    SvarSlet
  2. sikke mange fine ting! Man bliver jo helt inspireret ;)

    SvarSlet
  3. Det var dælme noget at et loppekup!
    Er du interesseret i at sælge en af hestene? Jeg er ved at lave pakkekalender til en veninde, der ELSKER musselmalet.
    Send mig en mail på frk.storm@gmail.com hvis du er frisk på en handle - du kan helt sikkert tjene flere hundrede procent ;-)

    SvarSlet
  4. Hoooold nu op....sikke nogle FUND!!!!

    Er især (læs; MEGET!!!!) misundelig på de skønne træ øl kasser og de søde små heste....

    Godt for dig - fedt med nogle lækre fund, ovenikøbet til billige penge!

    Knus Malene

    SvarSlet
  5. Rigtige gode fund ja.
    Det er mit yndlings loppested, andre synes det er skidt men jeg finder nu altså noget hver gang og det er bare så billigt. Jeg står der trofast hver gang de har åbent, desværre kun 1 gang om måneden.

    Tæppet fik jeg i julegave forrig år, så fingerfærdig er jeg desværre ikke. Men skønt det er det nu.

    Britta - Angående hestene, sender dig en mail senere, mon ikke vi kan finde ud af noget med en byttehandel;)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D