søndag den 28. november 2010

Det der med, ikke at måtte have nederdel på om vinteren...



..Er fortid herhjemme. Normalt er der jo strømpebukser indenunder bukserne, så når man vil have kjole eller nederdel på, mangler der pludselig et lag tøj. Derfor denne fikse idé, benvarmere selvfølgelig. Og så kan de endda trækkes heeeeeeelt op over lårene.
Smart smart, nu kan Mynthe igen få sine skørter på.

Jeg fandt dem på bud i Tøj og Sko til en 10'er og med 25% rabat fik jeg dem til 8,50kr. Det er da lige til at klare, så jeg købte dem i alle de farver de havde, ja ja, pigebarnet skal da have nederdel på!

- Og ja, vi træder på Teletubbies herhjemme, bogstavelig talt. Det gider pigebarnet heller ikke at se. Faktisk gider hun ikke se fjernsyn, andet end Barbapapa som varer 4min! Egentlig er det jo meget godt at pigebarnet ikke ser fjernsyn, men når travlheden melder sig om morgenen ville jeg nu gerne kunne købe mig til 10min engang imellem...

Image and video hosting by TinyPic

6 kommentarer:

  1. Fin pige, og fin ide, så man undgår kolde ben :) Vi har også et pigebarn, der er totalt uinteresseret i fjernsyn, trods ihærdige forsøg...

    SvarSlet
  2. Rigtig god ide når man nu har mange fine kjoler. Må jeg spørge dig hvilket mærke PynteMynthes fiiine sølvsko er eller hvor man kan købe dem? har lille barnebarn på 1 1/2 jeg gerne ville give sådan et par i julegave.

    SvarSlet
  3. De er faktisk også bare fra Tøj og Sko, de blev indkøbt sammen med benvarmerne, nu der var procenter at spare, så skal man jo købe ekstra meget! Det er skind og de koster vidst nok 99kr :)
    Vi har dem også i brune, og de fandtes også i Lilla, sort og mørkeblå. Super fine og de sidder bare SÅ godt.

    SvarSlet
  4. Det er nemlig super smart med de benvarmere, dem er vi også stor tilhænger af herhjemme :o)

    SvarSlet
  5. Jep, har også to par benvarmere her hjemme, fundet i H&M til ingen penge :) Og sutskoene har vi også :)

    SvarSlet
  6. Tusind tak - Tøj og Sko tja der kan man bare se. Må afsted i morgen, de ligner en million (og det gør Mynthe også)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D