mandag den 8. november 2010

"Bare det altså snart var Jul"..


... "Kan ikke vente, bare det altså snart var JUL"
Nu siger kalenderen November, så NU må man altså godt gå igang med at jule lidt.
Farmanden siger det er for tidligt til mine ellers højt elskede havenisser, æv. Og sørme om han ikke også har nedstemt mine små rød/hvide svampe fra min ellers ret efterårs agtige borddekoration. Tss.. 

Dagens indkøb i Stof og Stil, småting til en masse små projekter. 
Nu kribler det bare i fingrene for at komme igang. Det er det værste når man kommer hjem med en bunke nye stoffer, der er SÅ mange idéer og ting man skal have lavet, men man kan kun lave én ting af gangen. - Måske er det derfor man (læs; mig) altid har så mange ikke færdiggjorte ting liggende rundt omkring. 
- Måske skal mit første projekt være at lave en liste...

Image and video hosting by TinyPic

6 kommentarer:

  1. sikke fine ting du har købt :)

    og ja for mig skyld kunne det godt være jul liiiiige nuuuuu :)

    elsker jul :)

    SvarSlet
  2. Ehj, jeg elsker altså også krea shopping. Når man står der med kurven er der jo en million planer. Den store kunst er virkelig at holde omkostningerne nede (lykkedes sjældent) og få iværksat ALLE planerne efterfølgende (lykkedes heller ikke altid). Mon man er kreadrømmer? Indtil videre har jeg sat mig selv i Stof&Stil karantæne indtil jeg har fået realiseret nogle flere af mine mange planer. ;o)

    Hvilke planer har du med alle de lækre materialer?

    SvarSlet
  3. sikke mange projekter der gemmer sig i den bunke lækkerier, glæder jeg mig til at følge :) og jo da havenisserne skal da luftes ;)

    Kh sara

    SvarSlet
  4. Skøøøøønne julestoffer du har købt...er vild med det med svampene og det lilla og grønne - glæder mig til at se hvad du får tryllet frem:-)


    Kh. Malene

    SvarSlet
  5. Der skulle gerne blive til en hel del..
    Hårspænder, en masse julepynt, en julesok og en trøje til Mynthen i det lækre strik-stof. Ja ja, en masse planer, hvornår mon de skal realiseres - synes jeg har travlt med en masse kreative hemmelig heder her i November:)

    SvarSlet
  6. Det lyder så spændende med alle de projekter, du skal have gang i. Glæder mig til at følge med:)

    Kh. Louise

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D