søndag den 28. november 2010

1. Advent og en kæmpe bunke vasketøj!







1 Advent og en enorm bunke vasketøj!
Jeg har altid svoret at jeg ikke ville være en af de husmødre der har faste vaskedage.. Jeg har som sådan ikke noget imod at vaske, men jeg gider ikke have det hængende over hovedet, jeg gør det når jeg har tid og lyst!
Hvilket også har resulteret i at Mynthe har en så tilpas stor garderobe at vi ikke er tvunget til at vaske flere gange ugentligt. Meeeeen, når det nu er omkring en 15-16 dage siden vi sidst vaskede, ja så hober tøjet sig altså op, så idag er store vaskedag og Mynthe hjælper til.

Og så har vi ellers hygget med en masse hemmeligheder og adventskrans.
Senere skal vi vidst have fundet nogle at nisserne frem fra Julekassen.

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Den vasketøjsbunke ligner noget, jeg har set før. Bare hjemme hos mig:) Jeg har det som dig, bortset fra, at når vi er her alle 5, så kan der max gå et par dage imellem, ellers er der bare beskidt tøj über alles!

    KH
    Kat

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D