søndag den 25. juli 2010

Store maledag


Til trods for weekendens lægebesøg, opkald og utallige ture til apoteket sker der da lidt herhjemme. Den kære (læs; dumme) vagtlæge har nemlig endelig langt om længe fundet ud af at smertedække mig med noget der virker, så jeg kan fungere bare nogenlunde normalt!
Idag ville jeg egentlig gerne have været på loppe rundfart, men det blev istedet til store maledag herhjemme. Det bugner nemlig med malerprojekter - Og da det nærmest stormer udenfor, er spisebordet taget i brug!

3 kommentarer:

  1. Ser bare super hyggeligt ud!
    God bedring!

    SvarSlet
  2. Rigtig god bedring!! :)
    Hvad er det for en hvid kasse?!?

    SvarSlet
  3. Tak:)
    Det er en kasse min kære svigerfar har bygget til at sætte uden på en grim grim elmåler på Mynthes værelse:)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D