onsdag den 28. juli 2010

Så skete det..


Jeg har langt om længe fået taget mig sammen til at få lavet en blogbutik - eller biks, som jeg har valgt at kalde det. Den er endnu tom, men jeg har da planer om at fylde lidt ting i biksen - og løbende vil i kunne finde nogle af mine egne kreationer samt noget af Mynthes aflagte tøj, lidt fejlkøb fra min egen side og nogle af de ting jeg selv er ved at være træt af, men som måske kan glæde andre.. Følg med hvis du har lyst:)

Og så arbejer jeg i øjeblikket i hastværk på at få lagt produkter ind i min nyåbnet butik på Amio - det fortæller jeg mere om inden vi nærmer os åbningen på søndag, spændende!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D