onsdag den 21. juli 2010

Mig mig mig, og mine!


Det er det samme hvert år, år efter år.. Selvom jeg hele året igennem tænker og tænker, så er jeg alligevel helt tom når vi når til det specielle tidspunkt på året! Nemlig min fødselsdag..

Der er en måned til, imorgen faktisk, og jeg har ikke en anelse om hvad jeg skal ønske mig, og de første er allerede begyndt at spørge.. Jeg vil ikke bare ønske mig noget "ligegyldigt", sådan tænker jeg hvert år, men samtidig må det gerne være noget personligt og noget til mig, mig alene - for det er jo min dag og mig der fejres.. Sådan har det i hvert fald altid været... Bare ikke i år, for i år er jeg blevet mor, det var jeg også sidste år, men der var hun så lille og ny at det var min dag alligevel fordi hun sov fra det hele.
I år skal min dag deles med min elskede datters dag, Farmanden skal være på kursus i Jylland hele August og derfor er overskuddet til at holde 2 fødselsdage ikke eksisterende, så derfor er de slået sammen til én, eller.. Vi holder Mynthes fødselsdag og så har mit navn fået en lille bitte bitte plads på invitationen - som for øvrigt ENDNU ikke er kommet pga min nye dumme postmand, suk jeg savner den gamle!..

Mynthes ønsker dukker stille op af sig selv, men hvad med mig og mine ønsker? - Hvor bliver de af... De lader vidst desværre vente på sig, igen i år!

Hvad ønsker du dig?

8 kommentarer:

  1. Når det blir min fødselsdag til februar, håber jeg at jeg kan huske at jeg ønsker mig et fuldt patchwork-gear: stor skæreplade, linealer og rulleskærere... er nemlig ved at være træt af at klippe lapper i hånden! Men jeg plejer ALTID at ha glemt hvad jeg ønsker mig når dagen så nærmer sig... Typisk ;-) Kh Lisbeth

    SvarSlet
  2. Jeg ønsker mig:
    En rød cykel fra Viva
    En Stingray gyngestol
    Et maleri af Lone Romby
    Et par bukser fra Rappedikke
    En million
    En sofa
    Masser af Libertystof
    Havemøbler
    Gavekort til tine Lund

    Men min søn er også syv år, og er født i november, så jeg deler kun dagen med prins Nicolai, og det er mega nederen! For før flagede de på busserne for min skyld. Nu skal jeg dele med ham :(

    Har fødselsdag i morgen, så derfor kan jeg huske ønskerne. Og mine ønsker er altid helt urimeligt højt ramt :)

    SvarSlet
  3. Har selv det samme problem...har åbenbart fødselsdag dagen efter dig ;)
    Indtil videre er det følgende:
    Overlocker
    Retro brødkasse
    Cykel
    Div tørklæder (min form for narko)
    Specialdesignet øreringe med F'er (for Frida)

    Er fuldstændig vild med din Mynthe-tatoo og ideen bag, men jeg er desværre ikke tatoo-typen, så jeg må "nøjes" med smykker ;)

    Håber i får en dejlig dag og du finder nogle gode ønsker

    SvarSlet
  4. Jeg har lavet en liste allerede (har fødselsdag i november), hvor jeg skriver idéer op.
    Foreløbig er der badesandaler og 3 strikkebøger på :)

    SvarSlet
  5. Jeg har også skrevet en liste, som jeg startede på efter jul. Hver gang jeg finder noget jeg ønsker mig, så skriver jeg det op derpå. Skulle jeg gå hen og have anskaffet mig nogle af ønskerne selv, så bliver de bare slettet på listen. Så du må hellere huske at skrive ned, når der er noget du ønsker dig.

    Mit problem lige nu er, at jeg ikke kan huske hvor jeg har lagt sedlen.

    - OG så vil jeg da også gerne have et ønske tilsendt ;)

    SvarSlet
  6. hej, jeg har føsda her d. 5 august (og stor chance/risiko for, at jeg kommer til og dele den med min kommende søn)
    Mine ønsker er: Strygejern, bog: elsk dit hjem, af ranvita la cour, bog: rollinger og roulader, cykelhjelm, lille ghettoblaster, gavekort til fordbehandling, sex and the city boksen. Håber du kunne få lidt inspiration :)

    SvarSlet
  7. fordbehandling er så lig med FODbehandling... *G*

    SvarSlet
  8. Sikke gode idéer!
    Især den med fodbehandling, for de trænger helt tilbage fra da jeg var gravid:(

    Dejligt med inspiration fra jer!

    Onkel Anne - Tillykke med imorgen, jeg håber du får hvad du har ønsket:)

    Havregrød i Håret - Tak! Jeg elsker den også selv, selvom jeg nu tit glemmer at jeg har den. Smykker kan også være flotte, har selv mit navn i en halskæde og har overvejet at få Mynthes også:)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D