fredag den 30. juli 2010

Garn grafitti i Birkerød



Endelig fik jeg også lov til at se det med egne øjne, synes det var sådan en fantastisk idé med wwkip-day (hed det ikke det?), men her hvor jeg bor er der ikke rigtig nogen tilhængere af den slags, hvad jeg ved af altså.
Nå men Farmand og jeg tog idag til Birkerød for at spise frokost sammen på vores sidste rigtige fridag sammen, Farmanden starter nyt job på mandag og jeg starter efter barsel den 18.
Jeg har været hjemme på barsel i 1½ år og Farmanden har haft "fri med løn" pga nedskæringer de sidste 4 måneder, så det bliver nok lidt hårdt at komme igang igen.. Og ærgerligt, jeg er nemlig blevet ret glad for at gå hjemme - meeeeeeen, det bliver nu også rart at komme igang igen!
Men, midt i gågaden i Birkerød stod altså denne lygtepæl, flot klædt på - Skønt syn!

Hvem mon står bag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D