onsdag den 28. juli 2010

Før-fødselsdags gave


Jeg har længe ledt efter denne Ikea reol, men da den ikke laves længere har det været lidt af et mysterie.. Men det er lykkedes mig at finde den igennem den blå avis til en 6del af prisen og stort set hel ny, skønt!
Nå men egentlig skulle det jo være til Mynthe i fødselsdagsgave, men altså.. Hun har allerede fået den nu, mon ikke hun også er ligeglad hvis bare der er lidt små gaver til hende på mandag?
Det er nok indpakningen hun går mest op i alligevel:)

Min plan er at den skal tapetserers på bagpladen og så vil jeg finde nogle lækre kurve til noget af alt legetøjet til den nederste hylde.
Én ting er let at slå fast, Mynthe elsker den - og især at vælte alle tingene ned fra de hylder hun kan nå! Heldigvis er har hun fundet glæden ved at rydde op igen - skønt for mor her!

Imorgen holder Mynthe og jeg fridag, eller.. Det vil sige, Mynthe har fået fri - jeg har jo altid fri, eller.. små 20 dage endnu!!! (Gisp, så starter det virkelige liv igen...)
Men, vi skal nyde en fridag hjemme hos Morfar og Bedste T og vi glæder os!

Den lille dukkeseng ved siden af reolen er den jeg fandt på loppemarked til 10kr for noget tid siden, den har fået en ny gang maling og lidt nyt sengelinned - Det viser jeg frem imorgen..

3 kommentarer:

  1. Sikke en god gave!
    De har nogle gange haft nogle lækre høje kurve i Fakta. De er også rigtig gode til garn :)
    Dukken er også rigtig sød - og de fine wallstickers!

    SvarSlet
  2. Åh, sikke minder. Det var jo lige præcis sådan en reol, som vi fik lavet om til bur til Lady dengang. :) Nøjagtig samme slags :)

    Rigtig god fridag imorgen :)

    SvarSlet
  3. Det var da et skønt fund så:)
    Og dukkesengen er da vist også lidt af et fund!

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D