torsdag den 15. juli 2010

Endnu et fund..

Længe har jeg efterlyst et sted der var mit, og mit helt alene til alt mit nips og min symaskine.. Ikke at den behøver stå fremme altid, for vi har en åben lejlighed hvor det slet ikke passer, men det ville nu være rart den havde sin egen plads så den ikke altid skal pakkes væk når vi skal spise mm. fordi den fylder hele spisebordet..

Så mig afsted på loppemarked (med Mynthen og Farmand) - og hvad tror i jeg så? En skøn skøn kommode med en udtræksplade, perfekt til min symaskine..
Farmanden rynkede i panden og sagde NEJ, han afskyr den slags gamle møbler (og mine idéer for den sags skyld) men han sagde så også i joke at hvis jeg kunne få den for under en 50'er var det okay!

Så mig hen til loppemanden med tikkende hundeøjne og forklare ham historien om min strenge strenge mand, og tænk sig, han forbarmede sig og jeg fik kommoden med for 50kr!

Jeg har allerede købt lidt maling til den, nu er det bare med at komme igang - det er bare noget af et arbejde især med udtrækspladen.. Jeg udskyder det nok lidt! Men glad det er jeg i hvert fald:)

... Billedet er taget lige da jeg fik det hjem og det er derfor endnu ikke vasket af - derfor støvet!
Stoffet i højre side er købt i en lille stofbiks da vi var i sommerhus, SÅ fint og endda til halv pris.. Der er både til bukser, dukkesengetøj og sofapuder!

6 kommentarer:

  1. Hvordan kan man dog hade sådan nogle møbler?

    SvarSlet
  2. Gode gode fund - og sikken en god pris på kommoden! Kan godt forstå du er glad :-)

    SvarSlet
  3. Super fin kommode! Dejligt loppefund!

    SvarSlet
  4. ha ha :) godt kupp ;) skal bli spennende og se hvordan det blir :)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D