mandag den 5. juli 2010

Dagens bommert!


Kender i det hvor man bare aldrig bliver tilfreds uanset hvad man finder på?
Sådan har jeg det med denne væg på Mynthes værelse, jeg har haft malet en sommerfuglesværm i lilla'e nuancer, men jeg hadede den fra første øjekast og fortrød virkelig at jeg malede den så derfor kom jeg tapet på væggen - det blev jeg heller aldrig tilfreds med.
Så derfor idag ville jeg male sommerfuglene over og starte på et nyt projekt (som jeg endnu ikke helt ved hvad går ud på!) - Mig i kælderen efter maling og ellers igang med at male.. Uden at skænke farveforskellen en tanke gik jeg til værks, indtil Farmanden kom ind og begyndte at smågrine.. JA JA JA - det kan da ske for en hver sådan at male med en forkert farve ikke?
- Til min fordel vil jeg dog fortælle at der stod hvid uden på malerspanden!
Men ja den er grå - meget grå endda!

Nu, efter en del lag er væggen igen hvid og man kan hverken se sommerfugle eller grå maling..
Så er spørgsmålet bare - Hvad fanden skal der på væggen? Har måske en idé..
(fortsættelse følger..)

8 kommentarer:

  1. Hehe... Fantastisk... Sådan en bommert kunne jeg også have lavet... ;)

    SvarSlet
  2. Nu ved jeg jo godt at hun stadig er lille... men hvad med en masse sider fra et atlas tapetseret på (det syns jeg ser fedt ud!) - eller et skønt billede (KÆMPESTORT, syns jeg) i lækre farver??? Eller "et telt" - lavet af sådan en bade-forhængsstang der er halvrund - og så et fedt forhæng på i lækre farver (retro-patchwork eller noget)... sat op i sådan ca. 1½ meters højde, så kan hun trække-for-og-trække-fra og hygge der med puder og dukker og så videre og lege "gemmer" (og bruge det længe - huler/telte går ALDRIG af mode!!!) Glæder mig til at se hvad du finder på - og godt du slap af med de grå pletter ;-) KH Lisbeth

    SvarSlet
  3. Haha, sikke en bommert! ;o) Godt at det kan fikses med hvid maling :P
    Elsker Lisbeths idé med forhænget! :D
    Ellers kunne du lave et kæmpe træ på væggen?

    SvarSlet
  4. UPS:) Ja det er jo hvad der sker.
    Mit forslag til væggen er den her: http://www.minimums.dk/product.asp?product=1520

    Den er bare så smart! Hvis der havde været plads til det, så hang den på Fridas værelse!

    SvarSlet
  5. Hvad med elefanter ligesom hende her http://dengodefeen.blogspot.com/2010/04/elefantdekor.html

    SvarSlet
  6. Efter som det er lige foran vinduet, synes jeg, det skal være noget grafisk på væggen (ellers en god idé med "et telt").
    Hvad med nogle forskellige store billeder a la Basse i køkkenet med de mennesker Mynthe elsker aller mest?

    SvarSlet
  7. Sikke nogen gode idéer i kommer med!
    Der er klart noget at tænke over - hvor er i kreative:)
    Tusinde tak!

    SvarSlet
  8. Du kunne male en mdf-plade med tavlelak. Det kan købes vandbaseret og i alle mulige farver lige fra lilla til blå til gul osv. Så er der farve på væggen og timevis af leg med kridt for prinsessen.

    Kh Shina

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D