onsdag den 21. juli 2010

Afhængighed..


Godt eller skidt? - Det kan vel diskuteres!

I hvert fald er Mynthe afhængig af hendes nusseklud, eller skulle jeg sige forhenværende nusseklud, den forsvandt desværre igår på en gåtur nemlig! Æv med æv på, nå men jeg troede faktisk ikke at hun var sååååå afhængig af den, men jeg tog fejl!
Det havde vidste ikke været ret sjovt for dagplejemor Conny at få Mynthe til at sove lur idag uden sin klud, så afhængig kan man vidst godt kalde hende!

Så jeg har her til aften syet og syet for at få en ny nusseklud færdig, det er langt fra den samme, det er nye farver, stoffer og bånd - men ellers ligner den, den gamle.. Jeg håber håber håber, at pigebarnet vil godtage den og blive lige så afhængig for denne som for den gamle, det vil tiden vide imorgen - efter den har haft sin debut i sengen hos mig i nat for at få en skøøøøøn duft af Mynthes mor!



- De laves på bestilling, og efter eget ønske af farver, stoffer, bånd mm. De laves også med navn! Billeder af andre nusseklude kan mailes.

1 kommentar:

  1. Hej. Jeg tilmeldte mig lige som fast læser hos dig også:-) I den drengeflagranke du har lavet, er der et blåt stof med en blomst på, måske den er brun. Er det et nyt stof? Og må jeg i så fald høre hvor det er fra?
    Venligst Stine

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D