fredag den 21. maj 2010

Ællinger og træt hund













Morfar og hans store alt for lækre kamera kom en tur forbi i eftermiddags, og efter en laaaang gåtur rundt i de grønne omgivelser omkring Frederiksborg Slot i bagende sol og skattejagt efter nye små ællinger, kunne Basse ikke mere og gik straks omkuld da vi kom hjem - og han sover endnu! Tvivler på jeg får ham med ud på en aftentur..

Men nøj hvor er de bare søde de små ællinger! Gid man kunne få dem med hjem som bitte små kæle-ællinger og at de aldrig blev større..

3 kommentarer:

  1. Fantastiske billeder! Jeg får helt hjemve... Vidste slet ikke den go'e gamle Bill Bade havde en fotograf gemt i maven! (hip-hop danser kan tilgengæld diskuteres;-))

    Jeg elsker bare det rød hus ved IRMA-torvet. Det er bare så smukt og idyllisk.

    SvarSlet
  2. Kan jeg godt forstå, du er også laaaaangt hjemmefra!
    Jo jo, på hans ældre dage er han blevet helt god til det der med billeder, og så hjælper det jo også gevaldigt på det at han har fået købt sig et kanon kamera med en masse lækkert tilbehør;)

    SvarSlet
  3. Skønne billeder - og skøn blog.
    Jeg er dybt forelsket i jeres søde hund. Vi har selv en mops, som også kan sove i de mest underlige stillinger ;)

    Malene

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D