torsdag den 29. april 2010

Skøn dag

Her har vi haft en rigtig dejlig dag idag!
Mødregruppen som desværre svinder mere og mere ind, var på besøg idag og ved eftermiddagstid tog vi sammen ned i byen for at ose lidt. Farmanden har haft sidste dag på job idag så de skulle alle sammen mødes til spisning og så videre i byen så Mynthe og jeg er alene hjemme hele aftenen. Efter aftensmaden gik vi et hurtigt smut ned i byen - der er Spring Night idag så alle forretningerne har åben til kl 22:00! Vi fandt noget fedt stof til nye sofapuder, langt fra hvad jeg egentlig havde forestillet mig, men jeg er sikker på at det bliver kanon fedt!
Nå men så ellers en fin lille nederdel til Mynthe og nogle hårspænder - Og så gik turen ellers hjem igen og på hovedet i seng med den bette.
Hun elskede ellers at være i byen, masser af mennesker og god høj musik man kan rokke med til i barnevognen, super hyggeligt - jeg kunne også snildt være blevet flere timer, men der var jo en sengetid der skulle overholdes!

Så nu nyder jeg voksentiden med dynen på sofaen foran fjernsynet - det sker SÅ sjældent, men nøøøj hvor jeg nyder min alene tid på sofaen, med boligblade, tv, dyne, computer og ikke mindst jordbær! - Som faktisk blev min svaghed i graviditeten, eller.. den hænger ved endnu - mon ikke jeg bliver træt af det på et tidspunkt? Det kan da ikke være helt sundt i længden, spiser næsten en bakke om dagen.. (Ups, der kom min svaghed frem? - Men det er da trods alt bedre end flødeboller!!!!)

Nå ja, en forklaring på Farmandens afskedigelse er vel på sin plads?
Hmm.. Men det er sådan at det firma han arbejder for at valgt at lukke ned for alle stationer i nordsjælland! Rigtig ærgerligt for han var rigtig glad for det - men når nu det skal være så er det skønt det er nu - han er nemlig færdig fra idag men får 2 måneder hjemme med løn! Og så har han også fundet nyt, så det er jo bare fantastisk, og Mynthe og jeg kan nyde godt af ham herhjemme et stykke tid. Hyggeligt.

.. Lige nu er min frygt at Farmanden ringer kl 04 i nat og ønsker at blive hentet! Han drikker aldrig, men når han så en enkelt gang om året (læs; julefrokosten) bliver lette halv snaldret (læs; plakat fuld) kunne han måske godt i kampens hede glemme alt om at vi har en bette pyntemynthe liggende og sove så jeg ikke baaaare lige kan hente ham! Næh nej, han må ringe efter svigermor eller tage en taxa..
Ville det være ondt at sætte telefonen på lydløs?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D