torsdag den 22. april 2010

Reklamation = kæmpe sækkepude

... I hvert fald i dette tilfælde!
Vi har købt nye sofaer, super lækre og gode at sidde og ligge i - efter en dags tid opdagede vi så en vævefejl i stoffet, ikke noget af betydning, men det er jo kedeligt når man nu betaler for noget at det så ikke er i den stand det burde være i.. Vi var begge enige om at vi sagtens kunne leve med det og ikke gad slæbe dem op og ned af trapperne fra 3 sal igen (de kunne nemlig ikke være i elevatoren!!), men farmand tog alligevel ud og snakkede med den bare liiige sådan fordi, en halv times tid senere kom han hjem med en kæmpe stor og skøn sækkestol som "undskyld" fra forretningen. Fantastisk, vi har længe talt om en fatboy men har aldrig rigtig gjort noget ved det, pga. plads og pris..

Den er blevet taget vel i møde af os alle, den er super skøn at sidde i og Mynthe elsker den!








4 kommentarer:

  1. Hvor er det dog skønt når en forretning giver så god service! Og hvor er jeg dog misundelig ;-)

    SvarSlet
  2. Sikke en service...lad være med at sætte den op ad vindue med vinduesmaling :-( Fandt vores Fatboy klæbet op mod vinduet igår, fuldstændig befængt med klister...øv!

    SvarSlet
  3. Ja rigtig fornem service!

    Majken - Du har sikkert ikke set det, men det var dig der løb af med 1 præmien i min give away:)
    Så hvis du vil sende din adresse kan jeg få sendt stofresterne afsted til dig.
    (cn.joergensen@hotmail.com)

    SvarSlet
  4. Aaaaaj, det er løgn! Det havde jeg ikke opdaget. Sender adressen til din mail :-)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D