fredag den 26. februar 2010

Ude af mit hi..

.. Idag valgte Mynthe selvfølgelig kun at sove små to timer, så der røg halvdelen af min alene tid, men det er nu okay - hvad skulle jeg da også få ALT den tid på sofaen til at gå med!!!!! (Tss)

Men ja ja, ungen op, fodre af og så ellers en dejlig tur ud i vejret..
Vi gik ned igennem byen men vendte hurtigt om, jeg havde ikke lige tænkt over at det er fredag og så endda lønningsdag - Hold da op med mennesker og skrigende børn!
Men vi fik da lige rundet genbrugen.. Lidt legetøj til Mynthe (2x lamaze og 1 brio - Ialt 30,-) samt en skøn skøn røremaskine, ja når nu jeg ikke har råd til at købe en til mig selv så må jeg jo købe en til Mynthe.. (og den virker endda som en rigtig én) Sølle 24 kroner kostede den, jeg er sikker på den nok skal vække meget glæde hos hende når hun bliver stor nok til at hun skal have legekøkken - som jeg i øvrigt glæder mig heeelt vildt til!

2 kommentarer:

  1. Det var da nogle utrolig lækre ting fra Genbrugen! Så er det da klart Mynthe ikke har tid til at sove længe ;)
    Og legekøkken - det er rigtig sjovt. Glæd dig. Hver ting til sin tid.
    Vh Louise

    SvarSlet
  2. Ja, det er nelig ikke så tosset at tage turen den vej - det har vi også fået meget gavn af herhjemme..hele min datters dukkehus er møbleret med genbrugsfund..

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D