fredag den 26. februar 2010

Strikkehjælp søges.. (Mulig change away)


Jeg kan mange ting, men at strikke er desværre ikke en af dem.. Derfor søger jeg lidt hjælp blandt nogle af jer kreative blog piger der kan strikke!

Jeg har i et lille opskrifthæfte med forskellige strikketing fundet disse støvle/ben varmere som jeg da bare MÅ eje! Jeg tænker om nogen måske er villig til en change away? (Jeg sender hæftet med opskriften til dig selvfølgelig)
Hvad jeg byder ind med som bytte, kan vi sammen blive enige om så du får noget du kan bruge, og så får du selvfølgelig lov til at beholde det lille strikkehæfte med opskrifter efterfølgende!

Interesseret?

3 kommentarer:

  1. Kan desværre ikke hjælpe, men kan godt forstå dig, de er fede:-)

    SvarSlet
  2. Jeg vil meget gerne hjælpe! :)
    De er da for lækre.
    Giv lyd.
    Knus Louise

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D