fredag den 19. februar 2010

Postmand Per

Min kære søde postmand kom her til formiddag forbi med ikke mindre end 4 pakker - stakkels mand, trodser sne og kulde for at levere min post og så helt op på 2 sal endda, han er nu sød.. Og som regel har han altid en lille hundekiks med i lommen til Basse.. (Måske jeg køber for meget på nettet?!) Men sød er han i hvert fald!

Idag indeholdte pakkerne noget lækkert tøj til Mynthe fra småfolk, samt dette skønne tapet - 1 hel rulle, jeg aner ikke hvad det skal bruges til endnu (men måtte eje det!!!) - synes det er lidt drenget men med lidt tøsefarver tilføjet på anden vis burde det da gå, til Mynthes forhåbentlig snart kommende eget værelse.. Satser på at vinde Frau Webers tapet give away også, så jeg har hele 2 ruller at lege med!

8 kommentarer:

  1. Det er nu også lækkert tapet!
    Har I fået solgt lejligheden?

    SvarSlet
  2. Nej desværre! Jeg drømmer bare;)

    Der er en mulig køber men han kan ikke få lov at låne nok penge i banken, så lige nu går vi lidt og håber han kan skaffe de sidste penge et andet sted eller om vi bare skal gå ned i pris og komme af med den..

    SvarSlet
  3. ok spændende - her skal vi snart have møde med banken med henblik på om vi har råd til at sælge vores lejlighed!

    SvarSlet
  4. Åh hvor spændende!
    Vi ender desværre ud med (et ret stort) underskud, men sådan må det være - lige nu sidder vi økonomisk fast i en ALT for lille lejlighed! Så vi har heldigvis en rigtig sød bankmand;)

    SvarSlet
  5. jeg håber der snart kommer en ny køber hurtigt.
    Vil i så købe hus?

    SvarSlet
  6. Det er planen på længere sigt ja, men vi skal liiiige have banket noget gæld af inden! Så vi starter med at leje et års tid eller to..

    SvarSlet
  7. ok her håber vi at kunne købe et hus, men det finder vi jo først ud af efter mødet med banken

    SvarSlet
  8. Altså hvis du sælger ud/bytter af tapetet - evt. for noget stof - så er jeg da i hvert fald interesseret i et stykke:)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D